UTAMA

Tuesday, 31 May 2011

TESTIMONI

Kartini sebelum amalkan Mysecret;



Kartini selepas amalkan Mysecret; perbezaan ketara pada kulit wajah yang lebih halus







"selepas sembuh daripda kanser rahim hasil rawatan selama 38 hari oleh Ust Dr. Khairuddin at-Takiri dan menggunakan produk-produk D'HATIKU seperti Royal Syifa, saya mula mengamalkan Mysecret. Ternyata kulit saya menjadi lebih halus dan lebih cerah. Berat badan saya juga telah turun dari 87 kg 83 kg hanya dengan 2 uncang." Kartini Brunei +6737155228.


"sejak saya amalkan 4 uncang mysecret ukurlilit pinggang saya mengecil daripada 31 1/2" kepada 30". Suami saya pula makan 7 uncang telah turun berat badan dari 75 kg ke 72 kg. Pn Zalina, Kota Bharu 0139770604"


"HANYA DENGAN 2 UNCANG BERAT BADAN SAYA TURUN SEBANYAK 6 KILO DARIPADA 91 KG KEPADA 85 KG. Iskandar, DJ Harmoni.fm, Brunei

"SYUKUR ALHAMDULILLAH BERAT BADAN SAYA TURUN 2 KG SELEPAS MAKAN MYSECRET GOLD SELAMA 3 HARI. dALAM MAJLIS BARUNI RAMAI YANG MENYEDARI PERUBAHAN SAYA. DENGAN MENGAMALKAN MYSECRET GOLD SEMUA PENGGUNA SAYA TURUN BERAT BADAN DALAM 1-3 KG DAN PERUT DAH KEMPIS LEPAS 3 KALI MAKAN." Pn Liza, Pengedar Shah Alam +60192336613.

No comments:

Post a Comment